Ons centrum Klacht of compliment melden


Wilt u iemand een compliment geven? 

Dan horen wij dat graag van u!


Compliment geven


Heeft u een Klacht?

Bij SGE werken enthousiaste medewerkers die er alles aan doen om goede zorg te leveren in overleg en in samenwerking met u. Toch kunnen er situaties ontstaan waarin u ontevreden bent. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren daar waar het nodig is. Indien u uw kritiek kenbaar maakt, kunnen wij hierop inspelen. Tevens kunnen wij door uw uiting van kritiek een herhaling proberen te voorkomen. Ons streven is om ervoor te zorgen dat uw klacht wordt verholpen en uw onvrede weggenomen zal worden.
>  Uitgebreide klachtenregeling SGE.


Klacht melden
Uitgelicht
Consult tarieven / Consultation fees
Consult tarieven / Consultation fees
Geplaatst: 19 juli 2019

We ontvangen veel vragen over consult tarieven. Er zijn vastgestelde maximum tarieven voor huisartsenpraktijken, gereguleerd door de Nederlandse Zorgautoriteit.

No Show
No Show
Geplaatst: 19 juli 2019

Hoewel we patiënten altijd vragen om op tijd op de afspraak te komen, gebeurt het regelmatig dat patiënten later komen of zelfs helemaal niet. Om dit zoveel mogelijk te beperken, zijn we genoodzaakt hierop maatregelen te nemen.

MedGemak app
MedGemak app
Geplaatst: 28 juni 2019

Vanaf nu kunt u gebruikmaken van de MedGemak-app! Deze app is gekoppeld aan het patiëntenportaal MijnGezondheid.net. Met de app op uw smartphone kunt u nu nog eenvoudiger online een afspraak maken, vragen stellen aan uw zorgverlener en herhaalrecepten bestellen voor uw medicatie. Waar en wanneer het u uitkomt!